Nejčastější dotazy

Co znamená v košíku volba Jsem ochoten počkat až do…?

Touto volbou nám říkáte, do kdy jste až ochotni počkat na Vaši objednávku. Pokud vám je tedy jedno, zda dostanete Vaši objednávku ve 12:30 nebo v 13:00, vyberte z roletky čas 12:30, ale k tomu označte, že klidně počkáte až do 13:00. Tím zvýšíte pravděpdobnost, že budeme schopni Vaší objednávce vyhovět, obzvláště v termínech kolem oběda, kdy je naše provozovna nejvytíženější. Tato volba ale samozřejmě stále znamená, že byste Vaši objednávku dostali nejraději v 12:30.

Jak zaplatím online?

Platba online je aktuálně nedostupná. Využijte platby stravenkami, hotově nebo kartou u kurýra, případně na místě.

Co když chci udělat změnu v objednávce?

V tom případě prosím volejte na telefonní číslo uvedené v kontaktech. Na e-maily bohužel nejsme schopni reagovat, protože obsluha v restauraci k e-mailu vůbec nemá přístup.

Proč mi vlastně objednávku zamítáte?

Není v tom nic osobního :) Je to určitě proto, že bohužel nemáme kapacitu na její vyřízení. Je to buď vytížeností našeho auta, nebo vytížeností našich kuchařů. Pokud jste měli zvolený dovoz, zkuste to třeba na osobní odběr. Určitě taky pomůže, pokud použijete možnost Jsem ochoten počkat až do…

Osobní odběr nejdříve v 10:20 (objednávání od 10:00)
Rozvoz nejdříve v 11:00 (objednávání od 10:00)
0

Váš nákupní košík je prázdný

Nyní nelze vytvářet objednávky :(